You found me

Tio första
Första bästa kompis: Viktoria Persson
Första bil: Ska ha en Range Rover!!
Första kärlek: William Arberg typ.
Första husdjur: mina balla FISKAR!
Första semester: Åland
Första jobb: Mixen med turken.
Första riktiga kärlek: pass på de.
Första piercing: Bortsett från öronen så Tungan
Första konsert: Branstacity släckers.
Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: Cider.
Senaste bilfärd: Idag med pappa min.
Senaste filmen du såg: Wallander.
Senaste ringda telefonsamtal: Pappa
Senaste bubbelbadet: Shit, länge sen.
Senaste spelade cd: Använder mig bara av Spotify.
Senaste inköp: En rullgardin
Senaste gången du grät: För en halvtimma sen kanske
Senaste måltiden: thai gryta
Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: Ja.
Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän:Nepp
Blivit kär vid första ögonkastet: Det med.
Fastnat med blicken i någons urringning: haha ne
Fått ditt hjärta krossat:Usch ja.
Sagt att du älskar någon utan att mena det: säkert
Busringt till någon: ja det har jag gjort.
Förlorat en vän: Ja..

Sju saker du har på dig just nu
1. Bh
2. Trosor
3. Rosa linne
4.Vida shorts
5. Strumpor
6. Där tog det slut
7. -
Sex saker du gjort idag
1. Ätit frukost
2. Vart i älvsjö
3. Vart hon underbaraste polle
4. Gått upp och suttit och tittat på TV
5. Funderat jätte mcyket på gamla saker.
6. Dampat på pappa

Fem favoritsaker utan rangordning
1. Mobil
2. Musik
3. Sängen
4. Vänner
5. Festa
Fem personer du kan berätta allt för
Finns ingen jag kan berätta allt för men dom flesta som jag kan säga mycket till och vet väldigt mcyket är: Emil Tugce Putte Alma Hanna
Tre val
Blått eller rött? Blå
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad
Två saker att göra innan du dör
1. Köpa min en range rover
2. Vara lycklig
En sak du ångrar

Jag ångrar mcyket här i livet, tex min nu varande skola och mycket mer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ser att du gillar att svara frågor.

Det finns en nystartad sida som enbart lägger ut såna här frågor som bloggare kan ta av när de ska göra "tidsfördrivsinlägg". Den sidan kommer från och med nu att uppdateras varje dag. Kolla gärna in den och följ den på bloglovin om du vill det.

http://vetavetaveta.blogg.se

Ber om ursäkt om du anser att detta är störande!

2011-05-04 @ 16:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback