Uppe med tuppen elller?

Godmorgon.
Har presic käkat två rost mackor och yougurt med musli smarens.
Måste säga att det ärt riktigt dåligt väder ute, bara 14 grader och det är verkligen ingenrting sla även börja regna idag häärligt attt rida i. Ska strax byta om för att ta mig till tåget fall inte pappa skjusar mig till tungelsta. HAr ju hand om Almas häst denna helg mys.

Ikväll vetefan vad som händer, kanske drar till badberget där det är krök men beror alldeles på vilket väder det blir. Förmodligen med Sandra Elin och Pili. Annars blire en hemma kväll igen och det tackar jag  inte nej till trotts allt. Kanske pluggar lite matte har ju nationella på onsdag suck. Aja nu vet ni hur min morgon sett ut en så länge puss

Spanien 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback