Toppen helg!

tjenare. Har inte blivit så mycket uppdaterat denna helg men har ju mina förklaringar. Som ni ser på rubriken har denna helg vart toppen, har bara umgåtts med skönt folk och även träffat en hel del nytt alltid lika härligt. Igår var jag ju i stallet i tungerlsta då alma är i boden och ´det blev en uteritt. Lite konstigt att sitta lite högre upp nu när orre är häst och falcon ponny. Allt gick bra han var super pigg men höll mig i allafall kvar som tur var. Efter s blev det A-lags match mot föredetta fångar och den matchen var lite läsig mycket tjafs och skit, med andra ord sånt som inte hör hemma på en fotbolls plan. Sen kom opappa och vi drog till coop för att införskaffa lite nytt hem. Sen blev det hopp i duschen lite sol puder sen drog jag till badberget för att träffa allt skönt folk. Blanannat var Skåne Jonny Tina Natta Wettern Sandra Angelina Jullan Peter Alex och massa skönt folk där. Kvällen blev bara bättre och bättre så inget kunde gå fel. Fick öven träffa Charlie och Dennis igen från förra klassen riktigt roligt säger jag bara! När klockan var typ halv ett drog vi ett gäng hemmåt för det blev kallt och drickan var slut, typiskt. Kom hem och landade i sängen på en gång as trött.

Vaknade idag halv tolv och kände att jag inte pallade att dra tipp IP då f 96 hade match men världens bästa pappa körde mig så kollade. Tess var med och spelade och fyhelvete vad bra hon spelade! Har aldrig sätt denna sida av henne så hoppas hon kör shära på våra matcher oxå för då har vi en ny talaang ;)
Dom vann i allafall med 8-1 och det var dom verkligen värda.

Knatade till tåget vid två tiden så jag kunde komma skapligt till stallet idag men stannade på vaskos och tog mig en sallad och kollade på fotboll härligt! Sen blev det lat heten och tog bussen till Lidaskolan och gick där ifrån till stallet. Blev inge ridande för är verkligen jätte sjuk så orkade inte det. Kom till stallet och nån brud var där och alex. Sen när jag var klar med allt så drog jag mmot tåget och satt där i en halvtimme för var lite tidig. Gick hem sen och börja mublera om hela rummet igen! Fyfan vad damp jag fick för min tv som då är en 52" inte får plats nån stans så nu ska jag lägga ut den på annons och inför skaffa mig en lite mindre. Men det får bli till sommaren så jag fpr lönen efter jobbet. Nu vet ni hur helgen har vart och hopaps på en lika dan vecka. Dock kommer inte Alma imorrn så lite ledsen i ögat är jag men nu har jag ngt att längta efter haha pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback