Super nöjd efter en hård hopp träning.

Äntligen hemma från en jobbig skoldag och en hårträning på hästryggen. Skol dagen började väl med att jag höll på att dö av värme i klassrummet då inga fönster inte gick att öppna och även så hade vi föredrag införklassen och det gick bra tills det blev så varmt att jag bara ville dö så fick avbryta det jag hade att säga. Jenny min lärare säger att det gick as bra för mig med känner själv att jag vill göra om det. Aja skol dagen rullade på, fick även ett gamalt natonellt prov i matte och jag förstog ingenting fyfan va jobbigt det känns nu.

Drog i allafall från skolan och drog till centum med Sandra för att möta Natha, köpte en macka och en Cola sen drog vi till hästarna. Vi bestämmde oss för att hopp trna litegran men slutade med att jag satt på hästhalsen och vi fick ett hinder på en meter. Gick asså as bra förutom att jag höll på att ramla av men annars kanoners, känns liksom som att det kommer gå bra på framtida tävlingar glaad :D
Efter att ha kört hårt drog vi till vattnet och badade, fybubblans vad roligt det va och va blöt man blev säger jag bara. haha. Nä nu ska jag runda av puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback