Stop and Stare.

Emo emo emo emo emo emo emo emo emo mikkis här.
Sitter och lyssnar på massa depppis musik och kollar egenom massa arkiv av old pic från nynäs gänget och vansta tiderna. Fyfan vad jag saknar allt! alla fina vänner lärare och framförallt min fina klass. Jag säger ofta fortfarande MIN klass till D-klassen för jag räknar hellre den klassen som min än den jag har nu. Allt ä cp i skolan betygen är inte som bästa och klassen kan ju aldrig bli ett liksom. Vi är alldeles för olika vi då menar ja verkligen aldeles för olika. Skumt att jag inte redan bytte skola tidigare men visste ju inte riktigt vad som väntade denna skola. Massa peddo människor konstiga äckliga jobbiga fyfan vad jag är emo nu. Sen saknar jag framför allt allra mest mina fina vänner i nynäshamn. Melina Tugce Tringa Rafel Aida Mirre alla dom där fina minnerna vi har skrapat ihop är nu bortkastat åh damp. Nu ska jag vara riktigt ärlig, jag SAKNAR min BÄSTAVÄN MASSOR!! Vi kommer aldig bli som förr never ever inte efter detta men det va med henne jag delade allt med. Hon vet mer än vad alla mina vänner vet och hon har hjälp mig egenom det mesta i livet. Usch nu ska jag lägga mig under täcket och lyssna vidare pusss






♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback