SKolan

Då får jag åter igen säga sorry för dåligt skrivande men har helt enkelt itne haft tiden.
Kan ju börja med att igår spelade laget vår tredje match i serien och vann den med 3-1 mot brommapojkarna as grymt, dock så spelade vi inte alls bra fotbolls så det märks verkligen vilka som kommer på träningarna och gör nått. MEn som sagt vi tog ju hem tre pinnar så inget att hänga löpp över. Kom hem vid tolv tiden igår för matchen va i grimsta med andra ord långt åt helvete.
Så får hoppas att laget tag hem tre pinnar till på lördag då vi spelar mot saltsjöbaden och jag är ju på livet är en fest så får bli en ute spelare som står i mål.

Idag i allafall så har jag fast as chill dag slutade redan vit tio tiden men sitter fortfarande kvar i skolan för det är dåligt väder utomhus plus att alma är super seg med sitt arbete. Plus så kolalr vi på hästar, hon ska ju köpa sig en ny häst när hon lämnar tbx Oscar. Själv ha rjag hittat en hopp häst som står skit nära mig som jag förmodligen ska prov rida jippi!

Ikväll i allafall eller senare efter att jag har shoppat litegran med Alma så blire till tungelsta för att kola när en tjej kommer och prov rider Oscar. Hon är bara 14 bast så får se hur det går. SEn blire hem och packa för jag drar ju imorrn wiieeee. Ska bli roligt att träffa nytt och komma iväg litegran. Men kanske inte just på den helgen då det sägs att jorden går under. Usch jag gilalr itne att alla går runt och snacar om det dära så fr hoppas att han har väldigt fel och att han sedan kommer bli anhållen för lurendrejeri eller hur fasiken det stavas :) Men nu är hon klar ioch vi drar  till centrum puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback