Pyttipanna dag

Nu har jag hunnit med väldigt mycket på den lilla tiden. Har hunnit sätt OC as spännande just nu. Men även ha rjag gjort min lunch/middag som blev hemma gjort pytt med ingridienserna, tärnad potatis mini köttbullar brocoli och sprarris smarens säger jag bara. Sen ringde pappa mig och frågade hure var och mår ju rätt bra just nu så det är grymt. Sen bad han mig slänga i hop nått till hans matlåda så det blev stuvas pyt med dock var den redan färdig köpt för så bra på att laga mat är jag inte (ennu) ;)

Ska iallafall snart vbörja fräscha upp mig litegran för att sen möta upp brudarna och sedan dra till vår "fina" ungdomsgård för lite info om Livet är en fest som är på fredag till söndag GREAT! Så nu avrundar jag litegran pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback