Matte Nationella del 2.

Nu har jag äntligen gjort klart Del två i Matte nationella och det gick faktiskt rätt bra får man hoppas på, eller det känndes bra i allafall så hoppas på det bästa. Lunchen idag hoppar jag över idag för det va fisk och det är inte min favvo måltid direkt. Men ska senaer under dagen upp till centrum för att lämna tbx ett par byxor från HM som är lite små och byta till nån fin blus eller nått snyggt liksom. Men vi slutar nog on nån timme för vi ska bara lämna tbx böcker på hotell lektionen så det ska nog gå rätt fort. Även har vi betygs samtal och hoppas i allafall på VG-MVG hihi men vem gör inte liksom. Men just nu sitter jag i data rummet tillsammans med Emil Davve och huliganen henrik, läskig typ den där henrik hah.
Nu skkkaa jag kolla på pójkarna när dom spelar puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback