Matchen igår / Nya fotbolls skor.


Efter första seriematchen mot sollentuna som vann med 6-2 med så var det dax igen igår fasten mot AIK. Namnet på laget gjorde så vi blev grymt nervösa. DEt blev fördröjning innan matchen ko igång för deras målvakt hade glömt sitt legg hemma och vi blev ännu mer otaggade. Matchen drog igång tjugo minuter försent och vi spelade riktigt bra. Vi sätter ett mål och då börjar AIK vakna, dom reduserar och gör 1-1. SEn tar vi tag i spelet i andra halvlek och sätter yttligare fyra mål till nu stog det 5-1 till oss. Dom börjar spela allt fulare och fulare och kostar på sig fyra gula kort och ett rött vilket lag säger jag bara. Vi vinner matchen i allafall med 5-1 och har nu bevisat att nått jävla namn ska inte krossa oss. Nu leder vi serien och möter BP nästa.

Men i allafall fotbolls korna på bilden blir mina på fredag, då mina älskade Rhonaldinio sko sprack igår så dom ligger ni i soppen buhu. Men såg dessa snyggingar på intersport när jag var där idag efter skolan med Emil han tyckte oxå att dom var snygga så litar på våra instikter. Nu ska jag käka middag o allafall puss


Kommentarer
Postat av: Felicia - 18 år & lyckligt gravid

sv: 300:- styck :)

2011-05-04 @ 19:15:27
URL: http://feliciasbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback