Lyckad kväll ! ♥

Godmorgon på er.
Ligger fortfarande i sängen och lyssnar på " om sanningen ska fram " som nu mer är min favorit låt. Gårdagen spenderades först på Grönalund tillsammans med Eric Luddi Pilen Elin och Sandra det va rätt roligt men alldeles för varmt men ska inte klaga. Även träffade vi hela 21 kändisar, blandannat Kissie amir Rosana Robert Wells. Grymt. Sen drog jag Luddi och Eric till tget för att dra vidare till Malin som firade 18års dagen. Det va massa strul som vanligt med tåg och buss så det tog oss ca tre timmas att komma från stockholm till nynäshamn herregyd säger jag bara. När vi landade hos malin i allafall så fick vi middag och efterrätt och fan va gott det var säger jag bara. Sen blev det vin drickade eller vixen dricka som jag kallade det för. Och då börja alla släppa loss och gud va roligt jag hade. Även så ett plus var att Malins bror var mega söt snäppet inpå att vara snygg! daam säger jag bara. Haha, även en underbar kväll som denna tog slut så jag och Eric lunkade hemmåt men blev stoppade på vägen av en älg fyfan va läskigt. Den gick imot oss så vi fick vänta och stanna och massa hahaha fyfan.  Så var min gårdag iallafall as grym. Idag blire plugga gärnet för har ju föredrag imorrn och sen ska jag äta middag med min fisa Alma puss

upp och ner bild från igår.

Kommentarer
Postat av: samantha

Du är så jävla söt mikkis!

2011-05-09 @ 22:02:31
URL: http://taatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback