Jag har inte dött, jag lever :D

Sorry för den dåliga uppdateringen men som sagt är jag fortfarande sjuk och bara ligger hemma och inte gör ett skit rent utsagt. Vet i allafall att klassen är på studie besök på ett hotell där jag oxå gärna hade velat vart. Älskar studie besök fett med roligt men inte när man är sjuk och snorar runt. Men känner mig lite bättre i alalfall men har fan vart såhär snart i tre veckor så man börjar ju ndra vad fan jag ar fått egentligen.

Ikväll ska jag i allafall till gården på nått möte om Livet är en fest som börjar på fredag, ska bli ruskigt roligt att komma bort från Ösmo men vi åker ju bara till uppsala så inte så stor grej egentligen. Efter mötet drar jag nog en sväng till IP för att kolla på vår träning tänker inte spela själv. Men dock så har vi match imorrn så får se hur fan vi löser detta. Missar ju matchen på lördag då jag är i uppsala. Imorrn kommer jag i allafall till skolan så länge jag orkaar, det är ju första delen i Matte nationella. As pirrig i magen för har ju inte gått så bra för mig i matten nu men får plugga lite idag och sen får jag se hur provet går. Pussss

Sur brud som vill bli FRISK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback