Ingen träning och ingen match för min del.

Godmorgon eller nått liknande, pratade nyss med min klass kamrat Alma om lite allmänt skit och skola och så. Alltid roligt att prata med ngn när man är så isolerad innomhus ni vet nog hur det känns att vara sjukling. Svaren igår hos vårdis var i allafall att jag höll på att få halsfluss så fick tabletter jag ska käka ca var tredje timme förr att minska mina halsmandlars svullnad plus så ska jag inte träna för då blir man ju svettig och om man är sjuk så blir det bara värre så står gärna över det för vill ju bli s´frisk. Så det blir ingen match för mig imorrn ngt som mina tränare inte kommer ta så jävla bra men jag sätter mig före laget så enkelt är det bara. Skaffa en till målis tackar jag inte nej till!

Idag iallafall ska jag till sthlm för att möta mamma, vi ska handla lite medicin och sen annat skit. Kan bli skönt att komma ut en stund och få lite vanlig luft liksom. Nu vet jag att minst en kommer kalla mig skolkare men det tar jag för jag är ju faktist sjuk men whateverrrrr! Aja inge mer att blogga om så pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback