IG i Matte A.

Hey, ligger nu i soffan har pluggat lite Svenska men just nu är det repris från helgens BB som gäller. Idag i skolan fick vi lite betyg och det va förjävligt. Fick IG i Matte A kursen och det sög som fasiken så nu pluggar jag Matte i tvåan oxå helvete likom. Men fick VG i Näringslära så är jätte stolt att jag har höjt mig som fasiken, men matten kan man ju disskutera. Efter skolan drog jag till stallet där jag hoppade litegran men flög av så det va ju inget att skryta med. Sen blev det Expert med pappa för att köpa hörlurar och prata med han som jobbar där om iphone 4. Är jätte sugen på den men det strular som fan eftersom jag redan har abenumang eller vad det heter i ett år till så. aja min pappa får göra vad han vill liksom. Nä nu ska jag läsa lite andra bloggar puss

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- då är vi två!

2011-06-01 @ 02:20:09
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback