Hej då Ösmo Tjenare Uppsala!

Nu kom jag på att jag har väldigt mycket mer som ska packas men inte får plats så nu blir det lite problm men det går alltid att lösas med flera väskor inte sant. Har nyss pratat med pili och vi bestämmde oss för att sova i sovsäck, kommer bli mysigt det blir liksom som att kampa fast i ett klassrum hahah vilka fantasiera jag egentligen har. Men det mesta är med i väskan och självklart kommer jag ju komma på i sthlm att jag glömt ngt men det är försent då.

Såg att jag fick en kommentar tidigare som jag inte svarat på om jag kommer sakna någon hhär hemma. För dig som inte vet så ska jag bara till uppsala och bara över helgen så nej jag kommer ju inte ha värsta hemlängtan direkt men självklart kommer jag sakna mamma och pappa för det gör jag alltid när jag sover brta. Är liksom lite mamma och pappa gris men sån är jag liksom ;) Hoppas di fick svar på din fråga.


Det kommer inte bli någon uppdatering på hela helgen men jag hoppas ni förtfarande kommer titta in efter helgens dåliga uppdateringar. Hann inte heller fixa några tidsinställda som jag brukar hinna men det har blivit lite stressigt nu så det hoppade jag över liksom. Men nu ska jag njuta lite här hemma packa det sista sen bege mig mo tåget för att träffa dom andra finisarna Hoppas ni får en fin helg puss

Nu drar vi till uppsala och gör staden osäker.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Var du på din bal i 9 an? Kan du berätta om den? Hick du med några kompisar elr med en dejt? Tycker du man måste gå med en kille?

2011-05-22 @ 21:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback