Halsfluss, jag blir aldrig frisk!

Hey. Nu är jag skit arg för har blivit sjuk igen. Var hema förra veckan pga att jag var så sjuk att jag nte orkade med nått och det är ovanligt och nu igen så har jag nog fått halsfluss USCH! Halsmandlarna är svullna det gör ont i halsen jag är jätte förkyld och fy bubblan vad jobbigt livet kan vara. Så har inte alls gjort så mycket idag. Kom hem somna på soffan och sen käkade jag middag som blev wok men det åt jag knappt för det gör så jävla ont.
Men pappa har köpt glass till mig för att det ska göra mindre ont tack papppo.

Om vi skippar att jag är sjuk så har jag även vart i skolan. Gjorde ju nationella som kändes bra plkus så fick vi reda på betygen i Hotell kursen och jag fick VG YEAH! Jag har aldrig haft bra betyg men nu rullar VG:na in och det känns skit bra. Inte för att jag tycker jag jobbar så bra under lektionerna men jag har ju glimten i ögat haha.

Imorrn ska jag i allafall till centum efter skolan för att lämna mina brallor som jag inte gjorde idag för jag var så lat sen ska jag nog handla lite yougurt och sånt som är bra för halsen, även ringa sommar jobbet och sedan vårcentralen har ju fortfarande inte fått mina resultat sen jag rönka ryggen. Jävla vård man har här i Ösmo/Nynäshamn. Sen blire hemmåt färd och plugga gärnet på Livsmedelskunskaps skiten som vi har jätte stort prov i på torsdag fuck säger jag bara. Men nu ska jag kolla lite andra bloggar jag följer puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback