Fullbokad helg!

Godmorgon, vaknade i morse av att klockan plingade på sex men kände att jag fortfarande va trött och sjuk så orkade inte ta mig till skolan idag. Och det gjorde väl inte så mycket för vi kollade bara på film så missade nog inget roligt i allafall, ska dit på måndag igen så det blir bra. Idag ska jag bara ta det lungt städa rummet byta sängkläder och sånt. Måste ju ha ett snyggt rum även fasten jag är sjuk. Sen blire fixa till sig litegran duscha byta om och sen möta tess. Vi ska kolla på fotbolls derby i grann staden Nynäshamn idag. Vi själva har match ikväll igentilgen men eftersom jag är sjuk och hon skadad så får vi inte spela så då blir det fotboll¨på annat håll i stället. Efter matchen blire nog mys hemma med film godis och cola.

Imorrn blire upp i skaplig tid för ska möta tess på morgonen sen ska vi gå runt på marknaden som kommer till Ösmo nu i helgen. Vi har till två på oss och sen ska vi jobba på marknaden i caffeet grymt! Jag har lovat mig själv att inte handla för mycket men ska i allafall ha med mig lite piercigar och godis snören och kanske nån AIK tröja hihi. På kvällen vetefan vad som händer kanske hör med mina fina tjejer om vi ska göra staden osäker eller om det blir chill pill. Söndagen blir väl oxå att kolla runt på marknaden och kanske handla nått sista på marknaden sen hem och chilla galet.

Nu vet ni vad jag ska göra vi kanske seeees pussss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback