"Det blir bättre"

Inte alls på humör idag så det blir lite snabbt inlägg just nu. Idag så var det marknads dag nummer två och den tillbringades tillsammans med Johanna och en stund med Rasmus och Andreas. Det blev faktist två par halsband, ett navel smycke, Örhängen, strumpor och lite smått och gott. Bra köp bara vill säga!
Efter marknaden drog jag hem och lämnade morsdag pressent till mamma och det var då allt började. Vi börja bråka som fasiken och allt spåra ut så jag tog mina grejer och drog hemmefrån. Då kan ni nog fatta vilket liv det var här hemma i lägenheten. Pappa ringde flera gånger men svarade inte. Satt i skogen på ett berg där jag och robbin alltid satt när vi va yngre och smyg drack hah vila minnen. Sen gick jag till ett annat berg och bara grät ut. Något jag tror jag verkligen behövde. Kom hem käkade lite middag och gick in på rummet. Va ute på berget i ca tre timmar herregud vilken chey jag är. Nu vet ni lite hur min dag vart pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback