Vilken helg ! - AXEL ♥

Rubriken säger allt!

Kan ju börja med att skriva att helgen har vart toppen och så här borde alla helger se ut fast man blir jävligt trött på söndagar.

I fredags kväll umgicks jag tillsammans med Elin Sandra Pilen och J. Vi drog till vega ch käkade lite snackade och sen åkte vi runt lite, men redan då va jag förjävla trött så dom släppte av mej hemma så hoppade jag snabbt i säng skönt!

Lördags va det dax för fest då min kära vän eric fyllde 17 bast så vi firade honom genom en fest på gamla hedliga musköten lokalen. Dock kom polisen redan innan festen börjat men eric lyckades snacka sej egenom allt så dom drog. Sen kom det massa folk från alla möjliga olika ställen och alla började bli riktigt fulla så man kramades och massa ojoj säger jag bara. Jag tror nog jag och elsa va på varandra hela kvällen hah söt chey, sen diddan han sprang jag ju på ett antal 100 gånger och brja snacka om livet haha. Även Sandra haha hennes dricka spilde jag nog ut ett antal 194398 gånger. Men aven en skön kväll tar slut så massa folk ska börja spy och helvete va vidrigt. Men tackar eric för en toppen fest.

Söndag (idag) rå så va jag så inihelvete bakis så det inte fanns men självklart har pappa bokat biljetter till båtmässan och jag kunde inte svika honom så tog mig upp drog på mig kläder borstade tänderna och sen åkte vi. Sov hela vägen till älvsjö och sen va jag trött under hela mässan haha schysst jag känner mej. Men pappa märkte nog inte av det för han köpte ett par skor till mig så han lär ju inte vart arg. Nu är jag i alalfall hemma skulle pluggat lite men det sket sej för måste få tar i märta på ngt sätt och sen städa rummet fixa mej måla naglarna och massa grejer ska jag göra. Så nu ska jag tamefan ta och kolla facebook först ha puss

PS Axel va en kille jag träffa på festen som va förjävla skön hah tjingeling


Kommentarer
Postat av: Olivia

sv: Ja, allt är bra. Med dig? :)

2011-03-13 @ 20:32:00
URL: http://isaoliviainspiration.blogg.se/
Postat av: alma

jaaa lilla axel, asskön grabb!

2011-03-13 @ 20:40:20
URL: http://almaiishere.blogg.se/
Postat av: josefine

sv; det kommer folk och ska tapetsera om mitt rum imorgon :p

2011-03-13 @ 21:24:19
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback