Pinsamt att gråta inför hela klassen ?

Så där ja nu är jag hemma och sitter framför datorn men värsta huvud verken men är det konstigt Nej.
Efter att vi gjort vårat prov i skolan om kolhydrater som gick skit bra så sulle vi ha lite Dramaoch det va skit roligt eftersom jag vann hela havet stormar fan va jag är bra men aja sen så skulle vi köra en övning där alla skulle stå på tre stolar och vi blev alldeles för många så jag ramlar bakåt och slår i huvudet i en stol och brudarna trodde jag dog haha så det måste sätt otäckt ut och jag kände inget först men sen börja jag gråta för det gjorde så jävla ont och nu har jag värsta bulan och hur ont som helst inte alls bra. Min lärare petra sa att ajg skulle till sjuksyrran men det är ju as bra att fittsyster är dr oxå jävla skit så drog hem i stället och jag skulle inte somna heller men är så jävla trött känns inte alls bra just nu i mitt huvud fyfan. Aja nu har alla sätt min gråta och det lär inte vara den sista gången heller hihi. Men en bra grej är i allafall att jag har bokat tid på måndag igen hos en naprapat som mina tränare går hos och han va super snäll för att bara fö jag spelar i Ösmo fotboll och han är kompis med mina tränare betalar jag endast 200 spänn! är det inte bra fan va glad jag blev och nu hoppas jag att skiten försvinner. Ska bara kolla lit epå nätet vart det ligger och så jag kan ta mej dig och pappa hämta mej förhoppningskull. Nä nu ska jag kolla på TV och vänta på att pappa ska göra god mat när han väl kommer hem puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback