Nu är jag tbx igen efter min blogg paus

Godmorgon på er, nu har jag inte bloggat på tre dagar tror jag att det är men har lagt ner väldigt mkt tid åt skolan då jag har IG varningar hit och dit och massa prov som jag ej har gjort och sna saker men nu är jag back on track igen och förhoppningsvis ska jag klara matte A kursen oxå. Även ska jag blogga lite mera från och med nu så jag håller er uppdaterade jag lovar. Under dagarna jag inte har bloggat så har det väl inte hänt så jätte mkt faktist, va i hallen igår tillsammans med Matte Christian  Nanny Robban och Carola. Vi spelade lite fotboll och vi brudar krossade ju så klart hah. Sen träffade jag Sandra och Elin en stund, satt mest och snackade om japan katastrofen sjukt synd säger jag bara. Idag var det mening att jag skulle till Alma men känner mig dålig ont i halsen och sånt fan jag blir aldrig helt frisk. Så det blir en hemma kväll då ska fixa rummet och göra tacos ikväll smarigt. Imorrn hmm då ska jag nog ut och springa om vädret tillåter. Nä nu ska jag ta en dusch och fixa o trixa puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback