Mammas dator

Nu har uppdateringen varit kass över lovet och speciellt över helgen men som sagt det är ju lov så även jag måste få njuta. Lovet har inte alls vart som jag trott, nä det blev ingen skidåkning och inte umgåts med dom som jag trodde jag verkligen skule vara med mera detta lov. Men jag har inte heller haft det tråkigt utan har festat gärnet umgåts medmina härliga brudar och allt nytt folk man lärt känna under en veckas tid det gillas stort.
Även har jag bowlat och stött på konstiga människor och gått på bio och haft det mysigt och självklart åkt bil med sandra "kille" hahah. Dock så blev jag sjuk dom sista dagarna men det höll mig inte hemme och självklart så kom Mamma hem jippi.

Men om vi snackar denna dag så har den inte vart så speciell vaknade i morse drog till hallen för att träna små tjejorna tillsammans med Jenny och det gick bra lite segt kan man väl säga och sen drog jag hem skulle åka  och få massage men hon blev sjuk atans ossis säger jag bara sen så åkte vi ch handlade mat med the famillljo sen hem plugga städa rummet och nu är jag SKIT TRÖTT. men måste vara uppe till nio ska kolla på Wallander hah mittnya favvo program. Imorrn blire andra bullar då ska man upp halv sex igen och sen dra till skolan, har faktist längtat lite gran elr nä inte til skolan men till visa av människorna sen ska jag även till kiropraktorn som ska peta och kläma lite haha uschscuh men hoppas dom fixar min jävla rygg annars kan dom ta och aa nånting. Nä nu ska mamma få sin dator och jag ska fortsätta säda lite puss

Kommentarer
Postat av: Isabell

SV: hihi varsågod. hon hade inte den på film. vi såg den på dator :)

2011-03-07 @ 15:11:25
URL: http://isabellgorl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback