Knäck knick knack SKÖNT!

Nu har jag äntligen vart hos naprapaten som knäckte typ alla ben i kroppen så jävla skönt men lite läskigt. Haha det va väldigt konstiga ställningar man skule ha men skoja inte om att när det hade knäckts så va det jävligt bra. Just nu ha rjag faktist inte lika ont i ryggen men det ska typ ta två dagar tills jag kan börja träna som vanligt igen men kommer själv inte träna imorrn utan bara träna små tjejorna och sen kolla på 96orna och sedan kolla på min egna träning. Kommer frysa ihjäl men måste fan tare lugt så blir jag i topp form senare. Annars har det inte hänt ngt speciellt i skolan förutom att jag halv tjafsa med min engelska lärare igen men inget ovanligt. Och sen ska jag göra om ett prov jag redan gjort så jag är halv irriterad på det så pappa ska ringa till rektorn imorn för han är så trött på min dåliga skola nu. Så är lite sugen på att göra ett studie besök på globens hotell & restaurang hmm kanske vore ngt?
Aja får tänka vidare men nu ska jag nog plugga lite, elr nej jag hoppar in i duschen puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback