Jobbig natt!

Godmorgon på er, sitter nu i mitt kök och lagar lite lunch och lyssnar lite på musik. Blev inge skola för mig idag för min natt va så inihelvete jobbig, blödde näsblod igen kunde inte sova huvudet svullna upp trodde ja skulle dö eller nått liknande, pappa tyckte vi skulle åka till sjukan i morse men får se hur det blir ikväll. Kan ju som sagt fått en lätt hjärnskakning och sen vet jag att jag har brist på vitaminer i kroppensen innan så det kan ju vara drf jag blödde näsblod. Förövringt vet jag inte vad som händer idag tänkte dra mej ner till fotbollen och kolla litegran men det tror jag knappastjag får eller att det är någon bra idee. Mennej nu ska jag fortsätta koka mitt ris och göra i ordning min kyckling smarigt  puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback