Ingen kiropraktor drog till Alma istället!

Hej på er ligger nu i sängen och lyssnar lite på LB vissa låtar är faktist helt okej så diggar med dom. Skolan idag va hur jävla seg som helst man märkte verkligen att det vat lov det va tyst för en gång skull och alla va typ döda haha söt klass. Tjafsade ingenting med liselott eller hannes idag så det är ett plus.Och sen har jag börjat nu med att inte sitta tillsammans med alla brudar som mina lärare vill och det är helt rätt av dom för får verlkigen inget gjort då. Det va väl mest på matte lektionen jag skämde ut mig riktigt ordentligt men sånt händer och det va egentligen bara ren sanning jag sa så vem bryr sej. Efter skolan skulle jag ju egentligen dra till kiropraktorn med han verkade jätte skumm och skulle ha mega mkt pengar så jag drog inte dit haha så drog hem till Alma istället där vi käkade satt vid datorn och planerade livet hahaha mer kommer jag inte säga men vi skrattade så mkt så mitt tee spruta ut ur munnen. Alma är knasig men sina ideer haha. Sen kom pappa och nu ligger jag här och har fått en brev från tandkläkaren ska dit 1 Mars jag vill inte ! jag hatar henne hon typ plågar min mun och mitt liv. Nja nu överdrev jag men hon är typ farlig jag lovar. Nä nu ska jag snacka häst med världens bästa Alma puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback