Han är min.

 Sådär ja nu har jag kommit hem från en härlig runda i Haninge C. Åkte in tillsammans med Johanna och Emelie men vi sa hejdå vid stationen för dom skulle träffa Emelies kille Filip. Traskade in och träffade Semma och Fatima sen drog jag direkt till HM för viste att jag skulle få med mej i allafall ett par chinos hem och det fick jag, blev ett par beiga och sen två par jeans i färgerna ljusråsa och marin blå skit snygga om jag får säga det själv. Sen traskade jag vidare till Gina tricot där jag hittade en super snygg tröja en randig med läder på axlarna.
Sen drog jag hem på engång fr visste inte riktigt när vi skulle bowla. Men nu har jag i allafall tringt och bokat tid klockan 21:00-22:00. Blev bara eb timme för alla hade inte pengar men det kvittade. Efter bowlingen drar jag mot tessie där jag kommer spendera resten av kvällen med sköna lirare, såvidare inte polisen kommer före det brukar ju oftast bli så när man ska ha fest i Ösmo haha. Nä nu ska jag äta godis det är ju FREDAGS MYS puss


Spanien 2010, ta mig dit igen!


Kommentarer
Postat av: Cecilia ♥

Tja :D

Är allt bra med dig? :) ♥



Haha jag hittade en kommentar du skrev för ett tag sen, i typ januari... Snacka om att jag hade missat den totalt xD Den handlade om en kladdkaka jag hade ätit, och du ville ha receptet? ;) haha ♥

2011-03-04 @ 18:36:00
URL: http://itsaboutck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback