Fotbolls söndag

Hey, ligger just nu på golet eftersom jag får så jävla ont i ryggen av att sitta länge, idag harjag bara tagit det lungt hemma med film och melon. Läppen är inte lika svullen så det är bra men ser fortfarande helt CP ut men det får man tåla om man är fotbolls brud! Senare eller om några minuter ska jag i allafall möta upp mina fina Nilo och sen dra och kolla på damlags macth på IP. Dom möter tungelsta. Hoppas Ösmo vinner för det gjorde ju inte vi igår. Tänker inte3 skriva så mkt om gårdagens match för det finns inget att snacka om mer än att vi förlora och att vi redan efter matchen gick vidare och laddar om för nästa helg d vi möter marieberg hemma på IP. Nä nu ska jag fixxa mig lite och sen dra puss

Kommentarer
Postat av: Anna - 15 år och ledare för integrationsprojekt

Hoppas både läppen och ryggen blir bättre!

2011-03-27 @ 19:00:06
URL: http://annaanstensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback