Fan vad jag älskar att vara sjuk I

Tur i otuern, idag kom äntligen mamma hem från tre månaders semester och gud vad jag ahr saknat henne. Hon och pappa kom och vänkte mej i morse runt nio tiden då jag fick fina fina pressenter tack så mkt säger jag bara. Sen så gjorde jag mig i ordning och dom skjusa ner mej till nynäs där jag mötte tugce och sen drog vi till Sorunda för att kolla på tunering men det va inte lika roligt som vi förväntat oss så vi drog hemmåt eller mot Verona hah. Sen drog jag in på lindex och köpte hela fyra stycken mascaror dom va ju på rea. Drog hem sen och skulle spendera kvällen med mamma men hon sover -.- aja vad hade jag föväntat mig igentligen. DEt va i allafall turen i dag och oturen är att jag har blivit sjuk!!! Kom hem hade lite ont i halsen käkade makaroner och nu sitter jag med ton med papper och ont i halsen så det bara sjunger om det fyfasiken, hoppas det bara är nån en sjuk dags gång eller nått liknande. Nä nu ska jag sräda upp röran i rummmet och sen fotta gårdagens/dagens köp puss

Kommentarer
Postat av: FRIDAAA

Självklart!

har laggt in alla 30 bilder saken nu, kolla i kategorier " 30 BILDER "

puss :)

2011-03-02 @ 19:28:16
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback