Det som aldrig kom upp igår.

Detta inlägg skulle egentligen upp igår men eftersom det va knasigt skriver jag vad som hände från gårdagen. Kom till skolan och det va segt som fasiken igen det är väk så efter ett lov men som sagt gjorde inget speciellt och inget speciellt hände så plugget SÖG. Kom hem landade på soffan och där sov jag tills klockan var kvart över sju då jag drog och mötte tessie och sen drog till träningen men är ju förtfarande sjuk och ont i ryggen så kollade bara på men imorrn kanske jag tränar igen om jag pallar vill säga. Kom hem och hoppade i duschen och sen sov jag hah ja så rolig var min dag nä nu ska jag dö ett tag ha rONT I HUVUDET! puss
Bilden tog jag igår på toaletten på fotbollen hah no life .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback