Back on track

Nu va det ett bra tag sen jag bloggade men nu är jag back on track igen. Dom här två dagarna jag inte bloggade så har det hänt en hel del faktist. Har börjat träna normalt igen med fotbollen då jag knappt var med då min rygg sa i från men jag tränar för fullt nu och sla försöka hitta billigt gymkort någonstans så jag kan träna upp musklerna i ryggen och i armarna och öven bli smidigare i benen. Man märker verkligen att man tappar på tre veckor utan träning. Kände mej rätt tung i benen igår på träningen så det sla blir skönt att fixa till allt liksom. Även så shoppade jag litegran i måndags med Sandra, fick med mig hem ett par AIK mjukisar, en AIK tandborste hmm ja det var det jag kom på. Även idag åkte jag in till stockholm för att handla lite till det blev en AIK tshirt en keps en foboll oh lite saker till pappa. Ja även så har jag gjort n del prov som jag legat efter med och hoppas på ett G i allafall men det tror jag inte, nä inte på körr provet för där fick jag jätte problem med att komma ihåg allt jävla minne asså. Aja nä nu tror jag tamefn jag ska plugga svenska och Närlingslöra ligger efter som fasiken i det åh vad jag hatar skolan nu !! puss



lite random bildern från dagrna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: kul med shopign:D

2011-03-16 @ 18:16:56
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback