årets första utomhus hoppning CHECK!


Ja ni ser ju rubriken, drog till stallet på en gång efter skolan då natha redan var i stallet och fixade Melissa. Hon hade bestämt tt vi skulle hoppa och varför inte? ibörjan var det lite knäppt men vi fick till det senoch gud va det var roligt! Gick bara bättre och bättre för min del och jag kände att det va as grymt för att va första gången och och Falcon kör på hoppning. Så nästa gång kanske Alma förljer med och fottar litegran man kan ju hoppas i allafall hah. Och nått som behövs är nys ridbrallor men tur var så fixar jag det av yassen min underbara arndoms kompis som lagt ridningen åt sidan och ägnar tiden åt skolan och hennes boy toy hah. Aja nä nu ska jag fortsätta vara skit glad och sen laga mat puss


Kommentarer
Postat av: Yasse!

HAHAHAH vadå boy toy XD!!! HAHAHA skratta fan sönder när jag läste ett!

2011-03-28 @ 22:52:22
URL: http://jajjemina.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

sv: Aw tack :D

2011-03-29 @ 20:49:42
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback