Sola bada ute och grilla.

Så här spenderade i dagen i Onsdags efter skolan.
Vi drog hem till Alma i onsdags efter skolan och gjorde oss mackor och en bringa vatten smarrens. Sen bokade vi tid för att göra naglar hos hennes syster Amanda som är jätte duktig. Sen la vi oss utre på verandan och solade som fasiken för att bli bruna till Max skiva och vi fick färg som fas asså. Haha alma hade värsta shorts randen och det såg väldigt roligt ut. Sen framåt fem tiden drog vi till stallet och åkte häst och vagn på totte som är en fjording i stallet. Skit mysigt var det i allafall. Sen red alma Oscar och haha jag försökte leka dressyr tant och sa åt henne att sitta i travern och fyfan va rolgti det såg ut! Nu vet i vad jag hade för mig medan jag inte bloggade pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback