Sliten brud här

Hey.
Kom nyss hem från kvällen fotbolls träning som va fett soft. Spelade bara massa tvåmål och sen blev det straff tunering. Inte min starkate sida men det har ju blivit några straffar på sistone så varför inte öva inför nästa?
Upptaderingen är sämst just nu för jobba ju på Landslagets fotbolls skola tills på torsdag. Va kan man säga om jobbet hmm. Jag trivs till hundra och älskar ju fotboll men tjatiga små ungar som springer iväg surar och allt är inte min starka sida. Usch Usch men dom är söta..
Nu ska jag i allafall hoppa in i duschen och fixa frippan för imorrn är det foto grejs med lagen grymt. Sen blir det bio med mina fina tjejer puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback