Mot Stockholm.

Godmorgon på er.
Ligger i sängen nu och är jätte irriterad på mina munsår jag fått för att jag vart sjuk i flera veckor. Så sitter med tre olika krämer på så att det ska försvinna nångång. Liksom ska ju på la fiesta imorrn så vill verkligen inte ha två mega munsår. Hmm funderar på att köpa munsårs plåster med det kostar närmare 200lappen och tänk om det inte funkar lyckat då liksom.

Förövrigt vet jag inte då om jag ska träna ikväll för vill inte ha en boll på läppen och slå upp allt. Men endå känner jag att jag måste träna inför helgens viktiga match borta mot bajen. Men får se hur jag hinner med tiden för ska strax in till stan för en liten shopping runda med tjejerna idag igen. Eller igår var det bara fönster shopping nu är det på allvar haha :D .
Men nu ska ja fixa det sista puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback