Jag dansar ALDRIG nykter :D


Gårdagen va galen. Drog till nynäs vid sju tiden och drog ner till stranden men det va inte alls drag när vi kom så vi knatade upp till ICA och köpte lite godis. Sen drog vi upp till Blura för att dricka som fasiken för snuten va hack i häl med alla så lika bra. Vi smällde i oss väldigt mkt. Sen drog vi ner till nicksta då va det drag vi fick i oss ennu mer dricka och träffade massa folk som vi tillbringade kvällen med. Sen så dansa vi häcken av oss och hade förjävla gött!Drog hem vid halv två tiden då bussen gick hem. Satt brevid Simon och hade deep talk. Jag va paxkad som en åsna som nog hela bussen var och då passade jag på att prata med Simon. Vi pratade jätte mkt om förr och nu och så rätt skönt faktist. Mer säger jag inte vad vi prata om haha hemliss. Men nu ska jag städa rummet som jag inte gjort på typtvå veckor och sen hoppa in i duschen har ju massa gräs och skit i håret och sen fixa mig för att dra hem till MAx som tar studenten i dag gRATTIS! Men nu måstejag ringa tjejerna oxå puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cooling mikkis!!!!!

2011-06-11 @ 22:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback