Hemma i Ösmo igen, skönt!

Nu är jag hemma igen. 
Har spenderat två dagar i jordbro tillsammans med mina bästavänner och marcus o Sudde.
Två jätte härliga killar om jag får säga det själv. Dock så va det väldigt mycket bråk igår mellan mig och Sudde men som sagt jag tar inte allt som han gör han tare mer som en vuxen och jag som ett barn. Men vi blev sams sen på natten och det är jag väldigt glad över, han är verkligen så underbar!
Även har jag vänt helt pådygnet och inte sovit ett skit nu. Sandra gick och la sig hos mackan vid tre tiden kanske och jag och sudde gick och la oss väldigt tidigt på morgonen medan pilo inte sov alls hah sötnos!

Åkte från jordbro vid halv tolv tiden och kom hem vit ett? Fattar ni vilka förseningar det är nu fasten det är sommar och så, så vad ska dom skylla på nu liksom. Kom hem sov en halv timme och sen hoppa jag in i duschen och nu är hag helt död. Men det är sommarlov så jag har mkt in planerat. Ska strax åka till Grönalund med mina finisar och däär möter vi Eric och Freddis sköna kisar!.
Men nu måste jag sminka mig puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback