Första festen avklarad på sommarlovet!

Hey, va ju på la fiesta hos Elin igår och det va jätte mysigt!
Tillbringade kvllen tillsammans med Ello Pilo Elin Jossan Robin Eric Luddi och Jonas.
Vi spelade massa ölspel och andra kortspel, och även blev det bråk när vi körde mördar grejen men bara fejkbråk haha det va as roligt. Själv drack jag vin och cider känner att det är standard nu liksom. Eftersom det var vardag och ingen skjus så fick va ta bussen hem till byn och den gick vid tolv tiden från Nynäs. På bussen träffar vi Linus ån jag inte vet varför vi känner varandra men vi börjar snacka och han är med Carro och en as packad kille fyfan säger jag bara! Han låg på golvet med byxor vid fötterna och dregla och helvete vad alla skratta på bussen hahaha!
Kan ju säga att jag känner igen mej i honom men det är ju en annan historia. Kom i allafall hem vid halv ett och landade i sängen på en gång SKÖNT! så nu är det bara tagga om för fredagens fiesta som är på hemmaplan hos min lilla Pilo som blir 17 stortjej hihih pusss

Världens bästa tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback