Baksmällan2 & Nemo ♥

Hey, dålig uppdatering men har annat för mig ibland.
Var på bio i onsdags med Sandra och Pilen och såg på Baksmällan2. Det va bland den bästa filmen jag någonsin sätt och fyfan vad man skratta rakt igenom hela filmen. Har du inte sätt den så måste du göra det annars missar du nånting. Trodde inte den skulle vara så här bra eftersom en andra film aldrig brukar vara bättre eller lika bra men detta va plus så det bara inte fanns liksom.


Men måste säga nånting ännu bättre nu!
När vi skulle köka coola i kön i biosaloongen så ser jag Nemo från kungarna av tylösand! Först fick jag typ hjärtatack och sen typ dregel sjukan. Jag har alltid älskat honom sen den serien gick och Nemo namnet har alltid vart det bästa. Så när jag kom fram till kassan så var jag skit skackis haha skit fjantigt jag vet men aja för er som inte fattar nu så jobbar han på Sergel biograf i Stockholm. Aja när jag kom fam så va det skit pirrigt haha. Fick värsta ägon kontakten med honom och värsta smilet åhh va kär jag va i den sekunden haha. Mitt sommarlov har bärjat så jävla grymt! Men nu ska jag lyssna på musik puss


♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback