VILKEN MIDDAG!

Helt proppmätt nu säger jag bara.
Det blev en middag på Sorunda krogen eller vad det nu heter tillsammans med pappa, faster,farmor och mina kusiners pappa. Det va skit roligt att få träffa faster igen för hon är världens ballaste. Först så små pratade vi masssa om skola jobb och massa såna där saker. Vi träffas ju aldrig typ för dom bor ju på Åland så det är en bra bit liksom. Jag käkade i allafall en Entrecote med pommes och beasås skit gott. Efter ca två timmar så drog vi där ifrån och pratade massor om att vi ska till Åland i sommar om typ två veckor faktiskt för att gå på släkt träff as roligt ju. Träffa alla men speciellt att få träffa min kusin en av dom Mange. Älskar och avgudar honom till hundra asså. Men nu ska jag fiza och trixa puss

Glad chey efter maten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback