TUMMEN UPP PÅ GÅRDAGEN

Godeftermiddag ellr nått sånt.
Ligger i soffan i vardagsrummet och kollar på englands next topmodell. Skit fula brudar som är rädda för vatten tråkigt! Men det finns inget annat att kolla på så.
Gårdagen va super duper. Marcus hämtade oss på ringvägen för att han skulle köpa melon till hans syrra sen drog vi vidare hem till ante på krök. Där körde vi skarader och öl spel som vanligt liksom. Men dom hade festat hela natten så alla va skit trötta så jag Sandra Pilo och Mackan drog vidare hem till nån Dennis som hade nått chill där med hans brud eller vad som nu var med varandra ;)
I början va det skit pinsamt men han börja bjuda på massa shottar så varför inte så vi tog nog fem var och massa dricka sen innan och under festen hos Dennis. Dragna var vi i allafall. Sen så blev det liksom som om alla blev helt vilda. Vi dansa som fsiken och de va skit roligt!!
Mitt mål inder kvällen var att vi skulle lyssna på fest hos mange låten innan vi skulle hem, så jag satte på den och alla dansa det va grymt! Men precis när vi skulle dra vidare till nån ronja så kom störningsskoren men vi hade ju dragit så dom fatta väl ingenting. Alla drog vidare förutom jag och Pilo då våran buss gick halv tre frpn VH.
Så vi drog mot pizzan och satt på en sten. Då kom sudde och spelade allanballan och börja pecka på oss och skratta och massa så jag blev skit förbannad och skrek peddo och massa fybubblans vad vi sklrattade jag och pilen. Det är förjävla roligt att va med henne ni borde testa haha! Sen kom bussen och vi åkte hem. Så var våran gårdag i allafall lyckad och jävligt grym.

Smar prov från grdagen!


Kommentarer
Postat av: Maria

Snygg blogg :)

Allt bra?

Kraam

2011-07-31 @ 16:19:33
URL: http://xxtofsxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback