TRÄFFADE NIPPPAN!

Nu har jag vart skit dålig på att uppdatera men tänkte slänga in lite inkägg nu vad jag gjort.

Träffade ju nippan i torsdags inne i stockholm. Vi känner ju inte varandra så jävla bra bara genom en kille här fån Ösmo. Vi kanske har sätts två gånger eller nått liknande men hon är jätte söt och världs snäll chey!
Iallafall så såg vi vid plattan och där ifrån gick vi och kollade runt i gallerian, sen drog vi till weekday och där fick jag med mig två par brallor skit snygga och skit nice pris för märkes byxor.
Eftrer det drog vi till donken och tjockade oss. Blev varsin lilla menyn plus. Haha.
Satt där och snackade om precis allt! killar fotboll skola allt! bästa tjejen att snacka med för hon är så jävla öppen den bruden härligt! Man känner sig inte obekväm eller något. Sen då drog vi mot andra affärer men hittade inte ett skit! Så vi skulle dra til tåget då vi mötte vi tre grabbar som jobbade på topstreetweare (stavning) och vi börja snacka med dom sen så gick vi till deraas ny öppnade affär och fick glass och stickers.
Sen drog vi till tåget och hon åkte med mig till västerhaninge och sen drog hon hem. Det kanske inte låter som värsta värsta dagen men det va sjuukt roligt! Nästa gång så har vi spikat film kväll så det gillas.

min fina vän! ♥

Kommentarer
Postat av: Hannah Sjölund

sv: I Österbotten (finland) ;)

2011-07-23 @ 13:46:08
URL: http://klequi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback