Skräck kväll.

Hey, klockan är nu lite över två tiden på natten och jag är klar vaken. 
Kom även hem från Sandra nyss efter en hel kväll med massa skräck. Det blev Stay alive & wind chill. Första filmen va grym dock ha rjag sätt den 108392 gånger men fortfarande lika lärrigt. Andra filmen höll jag på att somna på. Det enda som va bra och det enda jag fattade va dom sista tio sekunderna, illa säger jag bara. 
Men det va liksom inte så läskig bara massa konstiga gubbar som prang runt och var almänt fula liksom. 
Annars förutom filmerna så låg vi bara och snacka massa i hennes soffa och sen gick vi ut och klappa cigge, ni förstår nog. Nu ska jag fixa och trixa lite tills jag blir trött pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback