SAKER KOMMER ÄNDRA SIG NU.

Jag skriver denna texten i mitt rum
För att lägga minnen,
Kan faktiskt inte skriva vad jag känner inerst inne,
Men vännen kom ihåg detta tar inte slut på resan,
Jag brukar leta efter svar i många timmar,
Men herdan efter kan jag bara finna tommhet,
Jag kommer vara vilse, i denna långa dimman,

Jag älskar dig, men min kärlek saknar storlek,
Oh där vi delade dom minnen som vi skapade,
Allt som vi hatade tillsammans när vi pratade,
Och när vi startade en dröm och sedan vaknade,
Det kommer nog att hjälpa mig med att hantera saknaden,
Allt var bra, men världen ändra värdelek,
Men alla minnen kommer dränkas i en läskig sorg,
Älskar dig och hoppas att du får det bra.

Det kommer en tid och också vinnarna förlorar,
Jag tänkte ta dig tillbaka till minnen där i skolan,
Varje gång du hade lektion så kom jag i bland in och hälsa på,
Men bäst av allt var när jag va med på din Svenska Två,
Vi hade ganska roligt, och gjorde sjuka saker,
Vi var så nyfikna tyckte det var bäst och prova,
Kommer att bli svårt att skriva alla dessa djupa rader,


Sommaren är här, men allt är lite mönster,
Du börja lalla sedan var det jag som spela med,
Varje gång jag ör i nynäs kommer jag få se ditt fönster,
Det kommer kännas sjukt, men det får jag leva med,
Allting känns sjukt och vi sa det ett tag,
Jag kommer fälla tårar för dom saker som var,
När en sån sak händer då mår jag inte bra,
Det påminner mig om den tiden då vi va som två barn.

Mahal tika habibi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback