MIN ABSOLUT BÄSTA DAG I MITT SEXTON ÅRIGA LIV!!

Kan man beskriva hur lycklig jag va igår/natt?
Kan börja från början. Vi drog till VH för vi skulle kirra cigg av pilen klassmate men hon va lite seg så tina hann komma och köpa cigg. Sen drog Sandra Pilen Tina och Chris och jag mot tåget men det skulle gå förens ca 30 min. Så vi gick och satte oss vid en bänk och snackade lite gran. Sen vände jag på ryggen och fick se Sudde. Ni vet han som jag sov över hos och vet inte vad. Så jag fick på hjärtatack eller nått och drog i sandra och peckade så vi gick bort för att kolla. Men vi tog en omväg för jag ville inte prata med honom eftersom vi bråkar. Så när vi gick tbx så gick han mot centrum trodde vi. Han fick syn på pilen och började snacka med henne så vi fick ännu mer panik men vi gick dit. Han hälsa på dom men jag kollade inte ens på honom, kännde inte riktigt att jag behövde. Men när han skulle gå så klappa han mig på axeln och sa ha det så kul.

Sen så kom tåget så vi drog mot haninge. På tåget kom det massa folk som vi pratade med och vi gick i samlad trupp mot festen som skulle äga rum på rudan. När vi kom dit va det lite halv segt men det är det alltid i början. Så vi träffade Alma och massa annat folk. Blant annat hennes komppis Cornelia skit söt chey!
Sen började det rulla in massa folk och alla börja snacka med alla.

Efter några timmar när man är mixad med massa alkoholm ikroppen så mådde man som bäst och kvällen kunde inte bli bättre eller? Jo jag vänder mig om drar i Alma och säger kolla är inte det där filip och bladh?! GAAASH!
Ni som inte vet så va jag typ förälskad i filip förut han gick precis ur trean så det va lite konstigt.
Så vi gick emot dom men tyvärr va det inte bladh utan en kille som hette fredkrik som alma jobbar med så dom kramades och jag fick en kram. Sen va det ju den snygga filip! jag typ dog så hälsade på alla och pressenterade mig. Men när jag skulle hälsa på filip så bubbla det i hela magen jag fick bara fram ett leende och gud mitt hjärta!

Kvällen rullade på och den blev bara bättre och bättre. Sen kom Almas andra kompis Emmy en as trevlig  chey. Berättade lite om filip och den jäveln går fram till honom och blrjar säga att jag är skit tänd på honom och massa haha jag dig typ ocjskämmdes som ja vet inte vad!! Senare under kvällen så allt blev bara bättre träffa nya kompisar och allt va grymt. Sen så skulle filip gå så blev lite arg för mitt mål va att prata med honom eller nått i allafall. Så dom nya tjejerna jag lärde känna under kvällen prang efter honom och skrek att han måste säga hejdå till mmig åh gullisar!

Så han vände sig om och gick imot oss och jag skämmdes mer än allt! Men han kramae alla tjejerna och sne kollade han på mig. Han gick emot mig och jag börja prata massa om att det emmy sa va inte sant eller jo jag tycker du är snygg blabla vetefan vad jag sa asså! Sen gick han emot mig och jag backade men sen drog jag i hans väskband och kramade honom åhhhhhhhhhhhhh vad glad jag blev! Aldrig vart så glad känns det som! Lyckig chey kan manv äl säga. Nä nu ha rjag skrvivt en hel bok men det finns så mkt mer att säga men nu vet ni vad jag gjorde igår/natt bästa på länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback