MIKAELAS STÄDFIRMA AB ?

Guud vad seg jag är idag. Har inte gjort ett skit förutom att käkat frulle och legat i sängen. Jag liksom njuter av sommarlovet märker jag -.- 
Började liksom stor städa mitt rum igår och gick ut sen vid åtta tiden tror jag för att möta upp Pilo en stund och sen när jag kom hem så orkade jag inte städa rummet tänkte liksom jag kunde göra det idag. Så nu ligger dammsugaren på golvet och stvättade kläder i en tvättkorg och herreminjävlar säger jag bara. Känner att jag jämt städar rummet men så äre älskar att mitt rum är fräscht och så. Men nu ska jag ta mig i kragen och städa innan mina päron kommer hem. Slänger upp bilder på rummet sen så ni får se hur grym jag är. Framtida städare det är jag det puss

HAHA mitt blivande städteam. 
vad skulle jag göra utan er hahah!

Kommentarer
Postat av: Dennisch

hej, kul att du läser min blogg :D



det blev bråk mellan mig och tjejen för att hon typ hade 5 medryttare och jag tyckte det var för mycket och sen brydde jag mig inte och då blev hon sur för att jag red en till häst i stallet och slutade och då fick hon damp :)

2011-07-14 @ 16:41:41
URL: http://dennisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback