LITE OM GÅRDAGEN.

Kanske ska berätta lite om gårdagen.
Gårdagen spenderades i allafall i Västerhaninge som vanligt liksom. Började med att jag och Sandra åkte in till vh för att möta upp marcus. Satte oss sen vid en parkbänk prcis brevid alkisarna hah gud. Sen börja vi kröka litegran och snacka massa skit. Och mackan tjatade som fasiken att han hade hittat en ny kille till mig som hette Ante så efter massa tjat och gnäll drog vi vidare till ringvägen för att hämta lite öl. Sen tvåminuter där ifrån bodde Danne som då är antes bror.När vi kom fram så såg jag ju vem han va haha åh trodde jag skulle få se nån ny men jag visste ju vbem han var så det va inge big deal. Även så va tommy där och några andra vi aldrig hade sätt så lite nya ansikten gjorde inget. Drog upp till lägenheten och där komdet lite nytt folk som man hälsa på. Även så tog Tommy fram en burk med så kallade kåt piller så alla tog sej några. Jag drog i mig tre stycken mackan så och ante hela sex stycken hahah fyfan vad alla garvade. Inte för att något hände men det va skit roligt i allafall.
Sen drog vi vidare till centrumet och satt där hela kvällen och kröka. Riktigt härligt säger jag bara. Dock så kanske jag skmmde ut mig en skvätt genom att ante ringde til tommy och jag svarade och sa massa grejer. Herregud mikkis. Men man lever bara en gång. Sen vid två tiden åkte i allfall jag och Pilen hem (glömde säga att vi mötte henne senare) På tåget mötte vi Dragam Malin Linnea Nanny och nån annan brud. Åkte hem tillsammans gjorde vi i allfall för alla skulle av i hålan. En grym kväll som alla sommarkvällarna! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback