LA FIESTA DAX!

Hey, blev ingen ny telefon för min del idag för börja bråka med pappa inne på affären så vi åkte hem. Han börja tjafsa om allt möjligt men egentligen ägde han bara ut sig själv den jävlen. Kom i allafall hem vid tre tiden och då gick jag och köpte mig en sallad nere på kisoken. Blev en kycklingsallad med fårost smarrens!
Sen va det bara att blrja städa rummet som såg ut som tredjevärlds kriget, och sen damsuga vika kläder och sånadär saker ni vet.

Ska i allafall börja fixa till mig litegran för ska strax möta upp min Ello o sen dra vidare till Västehaninge och möte henens grabb för att sen kröka litegran. Senare kommer nog Pilo oxå. Sen vet jag inte vart kvällen tar oss. Men hinner nog slänga in ett inlägg innan jag drar. Annars ha en super nice lördag puss

Jag och Ello på vårt Halloween party 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback