HEMMAFRU MIKKIS ?

Gud vad jag är duktig!
Nu har jag hjälpt mamma med middagen som blir kyckling med ris och en stor sallad. Och även har jag gjort en maskin tvätt dock bara mina kläder och ska strax vika tvätten och städa rummet. Känner mig redo för vuxen livet. Fast ne. Måste ju hjälpa till hemma nån gång i livet, men jag brukar ju städa ofta för hatar när det är äckligt smutsigt luktar illa och så haha.

Dagen har jag i allafall spenderat på min balle med musik och min bästavän solen. Har ju blivit lite brun men inte på benen konstigt säger jag bara. men brun på magen är fint. Kvällen ser ut att jag blir hemma kollar nog på film och myser med mig själv gött! kan ju inte alltid slita ut sig och åka överallt. Men nu ska jag återgå till arbetet puss

oh yeeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback