HÅKAN HELLSTRÖM !

GALET GALET !
Är hemma nu efter en dundran dag på skansen med Sandra och Pilo. Vi kollade först på djur men det va inte så kt att kolla på eftersom dom typ va borta eller ngt liknande? Sen drog vi till scen när Håkan Helltröm skulle spela och som alla vet är han min största idol så vi stog och väntade där i hela sex timmar drygt för att få bra platser. B lev mycket knuff och skit men till sisst hamna vi framför schenen så jag blev jätte glad och dör stog vi hela kvällen och sjäng hoppade och nästan bröt alla benen i kroppen, men det är värt all smärta för att få se han spela!

Efter den galna kvällen drog vi till hemköp för att köpa middag som blev en fralla. Sen buss hem skönt! Men nu ska jag hoppa i säng är jätte trött! Får hoppas på sol imorrn för börjar bli lite blek känner jag suck! aja puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback