BORTA BRA MEN HEMMA BÄST ?

Hey! sorry för dålig uppdatering men spenderade ju hela dagen nere på nicksta tillsammans med Sandra och Pilar och se va det baraa hemkäka och fixa för sov hos Suddis i natt i jordbro. Kom till honom vid nio tiden och jag va galet trött somna nstan på dirren när jag kom. Men vi kollade på massa filmer och så. Mysigt värre. Sen kom hans söta mamma in med jordgubbar åh världens sötaste mammi han har. Sen så kunde jag i allafall inte hålla mig längre så somnade vid halv fyra tiden och vakna sju. Låg och halv sov till klockan nio kanske. Sen blev det dötts varmt i hans rum usch usch. Drog hem vid elva tiden och sov på tåget hela vägen hem as skönt! Och nu sitter jag här och svettas ihjäl. men nu ska ja fixa annat puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback