ÄNTLIGEN FÅR JAG TRÄFFA NATHALIE!

Först och främst sorry för dålig uppdatering men har vart upptagen hela dagen.
Började med att jag vaknade vid elva tiden och fixade mig lite och åkte till stallet. Då var allt redan mockat och fixat så pratade lite med Annika som äger stallet. Sen ringde Nathalie och frågade om vi skulle rida tillsammans ikväll i stället så vi spikade det. Har inte träffat henne på tre veckor typ åh gulli natta. Så jag åkte hem å engång och bytte om och körde en turk dusch med massa parym ffan va det stank massa dofter  i mitt rum haha. Sen drog jagoch la familja till nynäs för lite mat shopping haha! Efter nynäs blev det hem och nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli så mkt å vi kan åka till stallet puss

Nathalie och drömponnyn Melissa!

Kommentarer
Postat av: Erica Nylund

SV: jag har haft en toppen dag!

vad gör du?<3

2011-07-18 @ 16:05:38
URL: http://eriicasvardag.myshowroom.se
Postat av: EMMAS!

sv: på ett ställe som hetert mica & i en affär :D

2011-07-18 @ 16:06:53
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback